JAVDES AMBALAJLI SU ÜRETİM VE SATIŞ HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ ÇAĞRI MERKEZİ AYDINLATMA METNİ
JAVDES AMBALAJLI SU ÜRETİM VE SATIŞ HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (Şirket) olarak siz müşterilerimize ait kişisel verilerin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”), ikincil düzenlemeleri ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu Kararlarına uygun olarak işlenmesi ve korunması için azami hassasiyeti göstermekteyiz.
Bu metni, Javsu mobil uygulaması ve https://www.javsu.com.tr/ adresinde yer alan internet sitesi üzerinden sunduğumuz hizmetler ve verdiğiniz siparişlere ilişkin olarak çağrı merkezimiz ile yaptığınız görüşmeler kapsamında kişisel verilerinizi nasıl işlediğimize dair sizleri bilgilendirmek için hazırladık.
Kişisel Verileriniz
Şirket olarak çağrı merkezimiz aracılığıyla aşağıda belirtilen kişisel verilerinizi işliyoruz:
Kimlik Bilgileri | Adı ve soyadı |
İletişim Bilgileri | GSM numarası, teslimat adresi |
Müşteri İşlem Bilgileri | Sipariş bilgileri, talep/şikâyet bilgisi, değerlendirme ve geri bildirimleriniz |
İşitsel Kayıtlar | Sunduğumuz hizmetler ve verdiğiniz siparişlere ilişkin olarak yaptığınız görüşmelerin ses kayıtları |
Kişisel Verilerinizin İşlenme Yöntemleri, Amaçları ve Hukuki Sebepleri
Kişisel verileriniz çağrı merkezi aracılığıyla elektronik olarak, otomatik veya otomatik olmayan yöntemlerle elde edilmektedir. Kişisel verilerinizi KVKK’nın 5. maddesinde belirtilen hukuki sebeplere dayalı olarak işliyoruz. Kişisel verilerinizi işleme amaçlarımız ve dayandığımız hukuki sebeplere aşağıda yer verdik:
Süreçte İşlenen Kişisel Verileriniz | Kişisel Veri İşleme Süreci | Dayanılan Hukuki Sebepler |
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşitsel Kayıtlar | Hukuki talep ve başvurularınızın incelenmesi, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması; olası hukuki uyuşmazlıkların giderilmesi ve bu amaçla yetkili kişi, kurum ve kuruluşlarla bilgi paylaşımında bulunulması. | Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a) Kişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç) |
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşitsel Kayıtlar | Sunduğumuz hizmetler ve verdiğiniz siparişlere ilişkin talep ve şikâyetlerinizin kayıt altına alınması ve sonuçlandırılması. | Kişisel verilerin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için işlenmesi (KVKK md. 5/2-e) |
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşitsel Kayıtlar | Sunduğumuz hizmetler ve verdiğiniz siparişlere ilişkin talep ve şikâyetlerinizin, müşteri memnuniyetinin sağlanması ve hizmet kalitemizin iyileştirilmesi amacıyla kayıt altına alınması; iş faaliyetlerimizin incelenmesi ve denetlenmesi, şirket operasyonlarının güvenliğinin ve sürekliliğinin sağlanması; müşteri ilişkilerinin yönetilmesi, müşteri memnuniyeti çalışmaları kapsamında müşterilerimizle iletişim kurulması; Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerimiz ile kampanya ve indirimlerin kötüye kullanılmasının ve dolandırıcılığın tespit edilmesi ve önlenmesi. | Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)
|
Kişisel Verilerinizin Üçüncü Kişilere Aktarılması
Kişisel verileriniz KVKK’nın 8. ve 9. maddelerine uygun olarak, amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü şekilde aşağıdaki hallerde üçüncü kişilere aktarılır:
Aktarılan Kişisel Verileriniz | Aktarımın Amacı | Alıcı Grubu | Dayanılan Hukuki Sebepler |
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşitsel Kayıtlar | Hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bu kapsamda yetkili kişi, kurum ya da kuruluşlara bilgi verilmesi, hukuki süreçlerin yürütülmesi ve faaliyetlerimizin mevzuata uygun olarak yürütülmesi. | Yetkili kişi, kurum ya da kuruluşlar | Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a) Kişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç) |
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşitsel Kayıtlar | Sunduğumuz ürün ve hizmetlerle ilgili olarak altyapı ve bilişim hizmeti sağlayanlar dahil tedarikçilerimizden destek alınması, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, iş ortaklarımız ve tedarikçilerimizle ilişkilerin yönetilmesi. | Yurt içindeki iş ortakları & tedarikçiler
| Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f) |
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınız
KVKK’nın 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahipsiniz:
- Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,
- Kişisel verileriniz eksik veya yanlış işlenmişse bunların düzeltilmesini isteme,
- KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
- Kişisel verilerinizin KVKK’nın 7. maddesi kapsamında silinmesi veya yok edilmesi ve kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesine ilişkin taleplerinizin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- Kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
İletişim
KVKK’nın 11. maddesinde düzenlenen haklarınızı kullanmak ve taleplerinizi Getir Grup Şirketlerine iletmek için aşağıdaki yöntemlerden birini tercih edebilirsiniz:
Javdes Ambalajlı Su Üretim ve Satış Hizmetleri Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi | Talebinizi,
gönderebilirsiniz. |
Javdes Ambalajlı Su Üretim ve Satış Hizmetleri Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi, KVKK’nın 13. maddesine uygun olarak, başvuru taleplerinizi, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır. Talebinizin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yine en geç 30 (otuz) gün içinde tarafınıza iletilecektir.
Aydınlatma Metni Hakkında
İşbu Aydınlatma Metni, değişen şartlara ve hukuki düzenlemelere uyum sağlamak amacıyla güncellenebilecektir. Getir tarafından yapılacak güncellemeler internet sitemiz ve mobil uygulama üzerinden bildirilecektir.
Güncellenme tarihi: Temmuz 2024